relaxen

30 april 2017 - Sanur, Indonesië

Gisterochtend was het tijd om naar onze laatste bestemming te gaan, Sanur. Na het ontbijt pakten we een Uber taxi, met een klein uurtje kwamen we aan bij ons resort in Sanur. Omdat we hier nog maar 3 nachten hadden besloten we een lekker resort te boeken om af te sluiten !

Het resort zag er prachtig uit, 2 grote zwembaden met een aantal watervallen erin en een poolbar. Ook onze kamer hier is weer uitstekend en heeft zelfs een eigen jacuzzi op het balkon...
We hebben gisteren dan ook niet veel meer gedaan op bij het Zwembad liggen en eten na.

Vanochtend hebben we eerst heerlijk ontbeten, er zit een fantastisch ontbijt buffet bij het resort namelijk. Daarna hebben we een scooter gehuurd om nog even de laatste paar cadeautjes en souvenirs in te slaan.

Na vanmiddag weer een heerlijke massage en net lekker avond gegeten te hebben was dit weer een prima relax dagje. Morgen hebben we onze officiële laatste hele dag, overmorgen vliegen we weer naar Nederland namelijk !

1. Erna:
    Luxe hoor! Tot snel
  2. Nicole Ridders:
    Goed uitrusten en voorslapen voor de lange reis terug Bas! Je moeder kan niet wachten in ieder geval. HAHA! We hopen je gauw weer persoonlijk te zien. groetjes en goeie terugvlucht, Nicole
  3. Anny van den nieuwenhof:
    30 april 2017
    Hallo mannen, geniet nog even van al die luxe,
    en Bas ik heb genoten van al je verslagen, en
    een goede terugvlucht toegewenst vanuit Uje.
  4. EvE:
    30 april 2017
    Wel thuis! Dank voor de verhalen ....
  5. Mark:
    Na al die mooie verhalen is het nu wel de hoogste tijd weer naar huis te komen. We verheugen ons enorm op woensdag,
    Groeten pap
  6. Ingrid:
    2 mei 2017
    Lieve mannen, bedankt voor het mogen "meereizen" in/met jullie avontuur...!! Bas, je bent een geweldige reisverslaggever!
    Een héle voorspoedige terugreis en tot woensdag...!! :-)